Главная

Полезные ссылки

Женская Латина

Бальные туфли

Обувь для бальных и социальных танцев...
Народная обувь

Народные туфли

Характерная и народная обувь для танцев...

Статьи и Публикации

Главная » Статьи » Хореография

Танец Модерн. (На укр. языке.)
Танец Модерн. (На укр. языке.)
Посетите интернет магазин Все для танца и спорта   http://dance-sport.com.ua/ где Вы найдете все необходимое для артиста!

Танец модерн.
 
Передумови виникнення танцю модерн. Ф. Дельсарт (1811-1871). Пошук нової пластичної мови.
Розробка системи ритмічного виховання Е. Жак-Далькрозом (1865- 1950). Передача найскладніших ритмічних елементів та їх поєднання гімнастичними засобами.
Значення творчої діяльності Ф.Дельсарта і Е. Жак-Далькроза в становленні нового напрямку в хореографії.
Заперечення естетики балетного театру, новий погляд на танець у мистецтві А.Дункан (1877-927). Його звільнення від умовних канонів, повернення до пластичної свободи рухів, природності, емоційності. Використання не балетної музики, її індивідуальне трактування засобами вільної пластики. Усвідомлення необхідності органічного злиття музики і вільної пластики як обов'язкової умови емоційного та естетичного впливу на глядача. Розуміння А.Дункан танцю як невід'ємної складової частини виховання, що сприяє гармонійному розвитку людини. Неможливість її втілення через відсутність педагогічної системи. Пошук нової естетики балетної вистави початку XX ст..
Творчість О.Горського (1871-1924), його діяльність як керівника московської трупи. Оновлення режисури балету «Дон Кіхот»; переробка О.Горським класичних балетів, їх значення для формування творчої особистості балетмейстера. Спроби реформування балетного театру. Прояв творчої самобутності хореографа в мімодрамах А.Сімона «Дочка Гудули» та А.Андерса «Саламбо», їх наближення до літературних джерел. Пантоміма як основний виражальний засіб у балетах.
Складність характерів, їх психологізм. Живописність масових сцен, наближення принципів їх побудови до специфіки драматичного театру. Обмежена роль танцю, його ілюстративність.
Значення творчих пошуків О.Горського для розвитку балетного театру.
Група «Мир искусства». Роль О.Бенуа у створенні та реалізації творчої програми об'єднання. Організаційна діяльність С.Дягілєва (1872-1929). Заснування приватної антрепризи. Пропаганда російської культури за кордоном. Проведення в Парижі виставок образотворчого мистецтва (1906); «Історичних російських концертів» за участю визначних музикантів (1907). «Борис Годунов» М.Мусоргського на паризькій сцені (1908). Організація балетних гастролей.
М.Фокін (1880-1942) - балетмейстер дягілєвської антрепризи. Різнобічна обдарованість, різноманітність творчих інтересів.
Гастролі А.Дункан, їх роль у формуванні творчої особистості М.Фокіна. Перші балетмейстерські пошуки. Формування власної концепції
балетного театру. Новизна змісту і форм вистави. Співучість пошуків балетмейстера з естетичною програмою О.Бенуа. Вимоги до змістового і образного рівнів музики. Використання балетмейстером не балетної музики, пошук засобів її поєднання з танцем. Драматичні балети - провідний жанр у творчості хореографа. Чіткість сюжетної побудови, мотивованість вчинків, логічність розвитку балетної дії. Жанрова різноманітність творчості балетмейстера.
Відмова від традиційної балетної пантоміми. Введення у виставу природного жесту, пластики. Оновлення сценічного танцю: поєднання у виставі класичного і характерного танцю, вільної пластики, стилізації. Емоційність танцю, його оригінальне пластичне вирішення.
Роль декораційного живопису в балетах «Руських сезонів». Костюм як органічна складова образу, драматургії вистави. Синтез мистецтв у балетній виставі, необхідність їх ідейної, стильової, образної єдності. Втілення основних положень концепції у балетах «Руських сезонів».
Перший «Руський сезон» (1909) - початок нової доби у сценічному мистецтві.
Вистави: «Половецькі танці» (комп. О.Бородін, худ. М.Реріх); «Павільйон Арміди» (комп. М.Черепній, худ. О.Бенуа); «Клеопатра» (комп. А.Аренський, худ. Л.Бакст); «Сильфіда» («Шопеніана»); дивертисмент «Пир». Утвердження синтезу мистецтв як закону сценічної дії.
Закріплення успіху в сезоні 1910р. Вистави: «Шахразада» (комп. М.Римський-Корсаков, худ.Л.Бакст); «Карнавал» (комп. Р.Шуман, худ. Л.Бакст). Балет «Жар – Птиця» - початок багаторічної діяльності І.Стравінського в антрепризі С.Дягілєва.
Сезон 1911р. - вершина дягілєвської антрепризи. Балети «Видіння рози» (комп. К.Вебер, худ. Л.Бакст), «Нарцис» (комп. М.Черепній, худ. Л.Бакст). Співтворчість О.Бенуа, І.Стравінського, М.Фокіна, С.Дягілєва при постановці балету „Петрушка".
В 1911р. створення постійної трупи «Русские балеты» С.Дягілєва. Діяльність антрепризи С.Дягілєва - нова доба у сценічному мистецтві. Її роль у пробудженні на Заході інтересу до балету як виду музичного театрального мистецтв?. Органічне взаємопроникнення всіх компонентів вистави.
Художній резонанс виступів російських артистів, їх висока оцінка. Авторитет російської педагогічної і виконавської школи. Педагогічна діяльність російських танцюристів у країнах Західної Європи, їх роль у підготовці виконавських кадрів, формуванні національних балетмейстерських шкіл.
Рейтинг: 5.0/2
Категория: Хореография | Добавил: shura (15.10.2010)
Просмотров: 2141
Нравится
Всего комментариев: 0
avatar

Форма входа

Наш опрос

Информации о каких танцах должно быть больше?
Всего ответов: 1093

Корзина

Ваша корзина пуста

Снами сегодня

На сайте:
Сейчас на сайте: 2
Зрителей: 2
Пользователей: 0

Были:
  Rambler's Top100